Missatges d'aniversari - frases

Clic a la frase:


Per a mi, no hi ha res millor que compartir aquest dia especial amb la meva persona favorita: vostè. Feliç aniversari, meu amor!

En aquest dia tan especial de la teva vida, vull veure't somriure! Feliç aniversari, amor meu, t estimo, meu estimat!

No hi ha cap presents bé prou que li mostri quant t'estimo, per la qual cosa per al seu aniversari li dono el meu cor.

-Dolç! Això és què meu món ha esdevingut amb vostè! En aquest dia especial, enviant tot el meu amor per desitjar felicitat avui i sempre. FELIÇ ANIVERSARI!

- Un any més ha arribat i anat, les sorres del temps mantenir corria fora. El teu aniversari recorda a mi per fer-li saber que estic agraït per a vostè cada dia.

- El meu amor per tu és més gran que el cel i més profund que l'oceà. És fora d'aquest món i la meva cosa favorita del món. Feliç aniversari.

- Feliç aniversari a l'home que mai perd un batec però poden causar el meu cor saltar-se un batec.

- Treu el millor de mi mateixa. Encén meu món. Feliç aniversari.

- Fer goig, que fer el meu amor veritable, que estic molt feliç, tot per vostè meus dies. Feliç aniversari.

- Vostè és un home molt especial i avui és el teu aniversari, així que dono gràcies a Déu que et va fer tan perfecte, feliç aniversari meu amor.


****************************









Entrades populars

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada